Naar aanleiding van het Coronavirus zijn onze vestigingen (voorlopig) gesloten t.e.m. 19/04. Voor dringende zaken i.v.m. na-verkoop (vb. depannage) blijft er permanentie in AGS Gent en Menen voorzien.

AGS GENT

09 232 33 00
gent@autogroepservayge.be

AGS Menen

menen@autogroepservayge.be

PERSBERICHT - NIEUWE NISSAN NV250

NIEUWE NISSAN NV250 - VEELZIJDIGE, COMPACTE BEDRIJFSWAGEN

• Uitgebreid aanbod met drie motoren en talrijke ombouwvarianten
  • Standaard met unieke garantietermijn van 5 jaar of 160.000 km
  • Vanaf september 2019 te koop in heel Europa

Aartselaar, 14 mei 2019 – Nissan stelt de NV250 voor. Het betreft een nieuwe, compacte en veelzijdige bedrijfswagen die standaard geleverd wordt met Nissan Intelligent Mobility-technologie en een garantietermijn van vijf jaar of 160.000 km, wat uniek is in de bedrijfswagenmarkt.

Nissan levert de nieuwe NV250 met keuze uit drie motorvarianten, verschillende interieurindelingen, twee lengtevarianten en een uitgebreide reeks ombouwvarianten.

De NV250 is leverbaar als gesloten bestelwagen, dubbele cabine (Crew) en personenauto (Combi). Het model is vanaf september te koop in heel Europa.

Bijzondere kenmerken van de Nissan NV250:

• Laadvermogen tot 800 kg.
  • Voldoet aan emissienorm Euro 6d-Temp.
  • Laag brandstofverbruik zorgt voor gunstige kosten.
  • Meer gebruiksmogelijkheden dankzij uitgebreid aanbod van ombouwmogelijkheden, zoals betimmering in de laadruimte, toegang voor rolstoelgebruikers of ingebouwde koelunits.
  • Nissan Intelligent Mobility-technologie zoals Hill Start Assist en Extended Grip.
  • Standaard met unieke garantietermijn van vijf jaar of 160.000 km.

Paolo D’Ettore, Light Commercial Vehicles Director bij Nissan Europe: “De nieuwe Nissan NV250 is de ideale compacte bestelwagen voor ondernemingen met grote ambities. Dankzij de ruime keuze aan varianten kunnen onze klanten altijd de uitvoering kiezen die bij hen past. De NV250 maakt het voor bedrijven mogelijk om flexibeler te leveren en biedt ook meer mogelijkheden voor vrijetijdsgebruik.”

De bestelwagen is beschikbaar in twee lengtevarianten (L1 en L2) en twee interieurconfiguraties. De versie met dubbele cabine (L2 Crew) biedt maximaal vier zitplaatsen. Tevens is de laadruimte flexibel in te delen dankzij het verplaatsbare tussenschot. De personenwagenuitvoering Combi is alleen beschikbaar in de lengtevariant L1 en biedt plaats aan vijf personen inclusief bagageruimte.

De Nissan NV250 wordt aangedreven door een efficiënte 1,5-liter dieselmotor die ontwikkeld is met alle expertise binnen de alliantie Renault-Nissan-Mitsubishi. Daarbij is er keuze uit drie vermogensvarianten met 59, 70 en 85 kW.

De nieuwe NV250 komt in het modelgamma naast de e-NV200, de vooruitstrevende emissievrije bestelwagen waarvan in Europa al meer dan 20.000 stuks verkocht zijn sinds de introductie in 2014. De elektrisch aangedreven besteller is nu bovendien opgewaardeerd met een 40 kWh-batterij, waarmee de actieradius van de e-NV200 toeneemt tot 200 kilometer (WLTP).

Bron: Nissan Belux

Autogroep Servayge